צרו איתנו קשר בווצאפ צרו איתנו קשר בווצאפ

מכונת שטיפה עם מצברים KARNAF A202 - מבית לוירון

מכונת שטיפה עם מצברים KARNAF A202 - מבית לוירון

מק"ט: A202

מכונת שטיפה עם מצברים KARNAF - מבית לוירון

שטח ניקוי - 1500 מ"ר/ שעה

רוחב ניקוי - 35 ל'

רוחב מגב - 60 ס"מ

הספק מנוע - 550W

מיכל מים נקיים - 11.6 ל'

מיכל איסוף מים דלוחים - 12.9 ל'

יניקה - 600mm H20

מצברים - DC 12V/12Ax1

משקל כולל מצבר - 63.5 ק"ג

מידות - 42/41/90 ס"מ

 

 

מכונת שטיפת רצפותמכונת שטיפת רצפות לעסקים גדולים וקטנים

למה לשטוף עם מגב כשאפשר עם מכונת שטיפת רצפות.

לא צריך ללכלך את הידיים

בתחילת יום עבודה אתם רוצים לוודא שבית העסק שלכם נקי ומצוחצח לקראת יום עבודה חדש, ומזמין אנשים בפתיחות ידיים. אך אם לא בא לכם ללכלך את הידיים על הבוקר בשטיפת הריצפה בבית העסק, אתם צריכים מכונת שטיפת רצפות שיעשו זאת במקומכם. בלוירון תוכלו למצוא כמה דגמים של מכונות שטיפה בגדלים שונים, שיתאימו לגודל בית העסק שלכם ולאחסון לאחר סיום שטיפה. כך שאם יש לכם מעדנייה קטנה או מפעל ענק, לא תתקשו למצוא את המכונה בגודל המתאים לביצוע שטיפת רצפות במתחם.

הבדלים בין מכונה חשמלית למכונה עם מצברים

כמובן שלכל מכונת שטיפת רצפות יש את היתרונות שלה בהתאם לשטח שהיא יכולה לכסות, או כמה ליטר של מים נקיים יש במכונה. בעוד שני סוגי המכונות הם מוצר חשמלי, לאחת מהמכונות יש מצברים בעוד השנייה חשמלית בעלת כבל המחובר אל המכונה. ההבדל המשמעותי פה שאם מכונת שטיפה בעלת צברים, אתם חופשיים יותר מבחינת תנועה בשטח המתחם במהלך עבודה. בעוד מכונה חשמלית מגיעה עד מרחק אורך הכבל, ואז פשוט תצטרכו לחפש שקע אחר כדי לחסוך שטחי ניקוי נוספים.

איזו מכונה כדאי לבחור

חשוב לציין שלכל אחת מהמכונות יש את היתרונות והחסרונות שלה, מכונת שטיפת רצפות עם מצברים יעילה יותר לחופש עבודה. אך היא מוגבלת בזמן עבדוה כי צריך להטעין מחדש את המצברים, יקרה יותר וכבדה יותר בגלל כל התוספות שיש עליה. בעוד שמכונה חשמלית אומנם בעלת טווח מוגבל, אך תחזיק יותר זמן מעמד, עם משקל נמוך יותר וזולה יותר מבחינת מחיר.

מתאימים מכונה לגודל בית העסק

הדרך הכי פשוטה וקלה לבחור במכונת שטיפת רצפות נכונה, היא בהתאם לשטח המתחם בו נמצא בית העסק שלכם. אתם צריכים לוודא שיש לכם מקום שבו תוכלו לאחסן את המכונה כאשר אינה בשימוש, ולא תפריע למעבר הליכה במתחם. ישנם עוד פרמטרים שמצריכים תשומת לב לפני החלטה סופית ברכישת המכונה.

מדוע כל עסק צריך להחזיק מכונת שטיפת רצפות?

ניקיון הוא ערך עליון בכל עסק וזאת מכיוון שלכלוך יכול לגרום למחלות או להרחיק לקוחות. אז מה אנו צריכים לעשות בשביל לשמור על ניקיון בעסק שלנו? אם כן אחד הדברים החשובים ביותר זה לשטוף את הרצפה. אך שטיפת רצפות דורשת הרבה עובדי ניקיון וכדאי לחסוך את העלויות שלהם כדאי לקנות מכונת שטיפת רצפות. אם אתם רוצים את המכונה הטובה בשוק במחיר מנצח פנו אל לוירון. 

עליכם להבין כי יש יתרונות עצומים למכונה לשטיפת רצפות כמו העובדה שהיא חוסכת זמן יקר וזמן שווה כסף. העובדה כי היא קלה לתפעול, העובדה כי יש צורך בפחות עובדי ניקיון עקב המכונה, העובדה כי היא מנקה בצורה מדהימה ועוד ועוד יתרונות אשר אי אפשר להתעלם מהם. כך יוצא כי כל עסק קטן או גדול ירוויח ממכונה זו ולכן כה כדאי לקנות אותה.

האם זה משנה איזה מכונת שטיפת רצפות אני קונה?

יש הרבה סוגים של מכונת שטיפת רצפות בשוק ולכן אתם חייבים להבין כי זה מאוד משנה איזה מכונה אתם קונים. ככל שתמצאו מכונה יותר טובה כך היא תשרת אתכם בצורה יותר מושלמת וזה דבר חשוב ביותר. 

עליכם להבין שלא כדאי לכם לקנות מכונה גרועה וזאת מכיוון שזה יפגע בניקיון של העסק שלכם וזה חבל מאוד. על רקע זה אנו צריכים לציין כי פעמים רבות לא כדאי לקנות את המכונה הזולה בשוק מכיוון שהיא תהיה באיכות ירודה. שווה להשקיע עוד קצת כסף ולקנות מכונה קצת יותר טובה וכך ליהנות מרמת ניקיון גבוהה וזה יאפשר לכם לחיות באיכות חיים גבוהה בעסק שלכם.

מדוע כדאי לקנות מכונת שטיפה של רצפות מחברה ישראלית?

אם אתם רוצים לקנות מכונת שטיפת רצפות אנו ממליצים לכם לקנות אותה רק מחברה ישראלית. ברגע שאתם קונים מחברה ישראלית אתם יודעים שיש כתובת למקרה שתהיה בעיה עם המכונה וזה שווה המון. לא רק זאת אלא שחברה ישראלית תעשה הכול בכדי למכור לכם את הסחורה האיכותית ביותר שיש ולכן מכונת שטיפה קונים אך ורק מחברה ישראלית.

נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה – פנה אלינו ונשוב אליך בהקדם
לקטלוג הדיגיטלי ציוד טכני וציוד למוסכים | מכונות שטיפת רצפות | מדחסים בורגיים | לוירון בע"מ לחץ כאן